clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

12 SAPTAMANI

12 SAPTAMANI – Cand am fost la DR. la vizita vizita viitoare – 5 septembrie i-am zis de dureri si mi-a zis ca se intind ligamentele uterului si ca e normala o durere inghinala bilaterala. Asa ca….Tot atunci mi-a zis ca e momentul pentru dublul test (se face intre sapt 12 si 16 a zis el ) si mi-a dat o trimitere pt analiza si ecografie si mi-a dat sa iau si Arefam pt ca aveam uter hiperactiv (Orice o fi si asta – am cautat pe net si nu mai are nimeni) , pentru dureri si pentru sustinerea sarcinii (De ce !!!!???? Nu avusesem cezariana….)

Am vorbit cu mai multe prietene – mamici – de unde am aflat ca unde ma trimisese el dadeau rezultate cam gresite asa ca m-am reorientat.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

