clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

13 SAPTAMANI

13 SAPTAMANI – Asa ca m-am dus la Policlinca Camen, la dr. Camen (pt eco), unde dupa ce ca am stat doua ore peste ora programarii, cand a terminat de facut ecograful si m-am dat jos de pe pat i-a bagat pe urmatorii si nu am apucat sa il intreb nimic. Diagnosticul a fost “In principiu e bine”!!!!! Dupa ce la eco se parea ca cordonul ombilical are un nod!!!

Mi-am luat si sange si am facut si analiza pentru progesteron (ma uitasem acasa pe internet despre Arefam si vazusem ca contine progesteron si vroiam sa vad daca e necesar sa il iau).

Deja problemele cu balonare cam disparusera (am mai luat carbune medicinal – dar nu m-a ajutat foarte mult) Si cand m-a durut capul am luat Paracetamol (de 2 ori in 2 luni). Si in rest totul era ok.

Am asteptat vreo 7 zile pana au venit rezultatele testului si m-am dus cu ele la dr. (in jur de 28 sept). Mi-a zis ca analiza la progesteron am facut-o degeaba ca e irelevanta in sarcina si ca restul sunt ok. Nici nu a vazut de nodul de la cordon pana nu l-am intrebat eu…. Si atunici mi-a zi ca dc. e, nu se poate face nimic, dar e posibil sa fie doar o umbra (m-am documentat si posibilitatea e de 1 la 100 de cazuri – deci destul de rar exista nod de cordon). O sa vedem la Ecograful de morfologie fetala pe care urmeaza sa il fac.

Am inceput deci sa iau Arefamul si la inceput m-am simtit destul de rau: ameteli, stari de confuzie, o data aproape am lesinat (ceea ce nu mi s-a mai intamplat niciodata). Dar dupa cam o saptamana cred ca s-a obisnuit corpul cu el ca imi este mult mai bine. Durerile inghinale persista cam de 2 ori pe zi cateva minute, dar in rest e ok. Am avut acum doua saptamani si 2 contractii (lucru care nu cred ca e ok din moment ce bebele avea 14 saptamani), dar de atunci totul e bine, ma mai apuca ameteala, oboseala, dar daca ma odihnesc putin trece.

Asa arata Clara la 12 saptamani:

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

