clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

18 SAPTAMANI si jumatate

Azi am schimbat doctorul. Nu m-am mai dus la dr. P. ci m-am dus la doamna dr E. Pentru ca nu primeam informatiile pe care le ceream sau primeam unele evazive si partiale. Nu pot sa spun ca sunt 100% multumita nici de dr asta, dar oricum este muuult mai ok decat celalalt. Chiar s-a uitat pe analize cu atentie, le-a citit pe fiecare in parte, m-a mai pus sa fac niste analize suplimentare (in luna 6-7 sa mai repet analiza pt toxoplasmoza, si sa repet ecograful in legatura cu presupusul nod la cordon), asa ca…Dar cu toate astea, cand m-am apucat sa o intreb una-alta asistenta mi-a zis cat face consultatia, si deci m-a cam concediat. m-a trimis la un anume dr sa face ecograful, sa vad cum fac cu programarea pt ca este foarte ocupata.

Mi-au trecut durerile inghinale (care m-au tinut 3 zile si afost destul de nasol), si imi pare rau ca nu apucai sa o intreb pe dr de ele, dar o sa intreb cand ma duc cu rezultatul ecografului. Si nici despre intarirea din cand in cand a burtii nu o intrebai…Daca nici atunci nu-mi raspunde nu stiu unde sa ma mai duc.

Imi scoase Arefam-ul pt ca nu era necesar (pe parcursul a 5 zile- pt a nu fi oprit brusc) si imi mai dadu niste ovule (10 zile parca), Magne B6, si pt durerile in gat vitamina C sau Faringosept (ceva care sa actioneze local), No-Spa de 2 ori pe zi (la nevoie, NU tratament) si in continuare Elevitul. Astept consulatia dupa ecografie sa incerc atunci sa vb. cu ea mai mult….

Acum ma ingrijoreaza alegerea intre cezariana si nastere naturala… Intr-adevar e devreme sa ma gandesc la asta dar trece timpul asa repede incat parca acum eram in 6 saptamani.

O sa sun saptamana viitoare sa ma programez la eecografia de morfologie fetala, desi nici asta nu mi-e clar cand se face… Nu m-a zis nimeni, si parerile sunt impartite. Eu o sa fiu peste 2 sapt aproape de 21 de spatamani (ceea ce am citit ca e ideal pe unele site-uri.)

Astept parerile voaste, si pana atunci am gasit o carte interesanta:

http://printfu.org/read/ghid-pentru-o-na-tere-natural%C4%83-c7e4.html?f=1qeYpurpn6Wih-SUpOGumaanh7PX38mU2Mre5tvjlNWV28aW49vX2YjT0ebe4NXSOfCHp-Kwl66K2eSUpOGul6anh9bk6dnh2LXA19XTlqHop5amkdyHr9ufp6OjkNza6d2fm57t3OuWyOLb3OLd1Nbgx9Xh2crVlsviod7e4NXW0ZSz19_JodjK3ubb46HVotvG3-Pb19mV09Hm3uDV0tab1dDVmKDx

(Copiati linkul in bara)

Eu nu apucai sa o citesc in intregime, decat asa ma uitai prin ea, dar pare plina de info. folositoare.

Mai am niste carti despre sarcina, dar oa sa pun linkul in una din datile viitoare, acum obosii…

Ieri am avut 57 kg si azi avusei tensiunea 12/7….E bine.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

