clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

21 SAPTAMANI si jumatate…

In sfarsit am facut ecografia de morfologie fetala. La renumita dr. Tudorache, care nu a fost asa rea cum era scris prin toate forumurile… Un pic mai acida decat necesar, dar oarecum ok si parca mult mai profesionista decat ceilalti care mi-au facut ecograf. A durat aproape o ora. A fost bebele masurat si paramasurat. Nu a reusit sa ii masoare nu stiu ce, pentru ca a fost foarte agitat – ca de obicei la ecograf. Totul e bine cu belele, nu se vede nici un nod de cordon, pentru care am stat ingrijorata atata timp.

Se misca mai mult si mai tare ca de obicei si mie mi-e o foame de lup. As manca tot timpul. Poate si fiindca in ultimul timp am fost asa ocupata ca nu prea am avut timp sa mananc decat frugal… Pielea de pe burta a inceput sa se intinda si sa ma tina la unele miscari, iar durerea acuta din partea dreapta jos – inghinal – este pentru ca uterul se intinde mai mult in dreapta decat in stanga (mi-a zis doamna dr.)
Au inceput sa-mi sangereze gingiile destul de rau, dar de cateva zile iau cate o vitamina C pe zi si s-a mai ameliorat. Si de asemenea am inceput sa retin apa. Imediat ce mananc ceva sarat iau 1-1,5 kg pe zi. Asa ca, multa grija….
In rest totul e bine. Astept saptamana viitoare sa ma duc la d-na. dr. Ebanca sa vad ce mai imi zice.

 

Cam asa arata bebele acum. Si cam  asa eu.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

