clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

23 SAPTAMANI

Of, in sfarsit si vesti proaste! Chiar ma gandeam daca e posibil sa am noroc pana la final…

Nu am mai scris aici, dar de 4 zile am niste dureri in partea inferioara a burtii, dureri care sunt insotite de o intarire temporara a acesteia. Azi am fost la dr. si am aflat ca erau contractii si ca exista posibilitatea unei nasteri premature daca nu am grija.

Ce inseamna sa am grija? In primul rand sa nu imi mai fac masaj pe burta cu nimic, ci doar sa intind crema sau uleiul si sa il las sa se absoarba singur, in al doilea rand sa iau Magne B6 4 zile si daca nu trece sa ma duc la spital sa imi pun niste perfuzii (imi zise dr. ce anume dar nu retinui ). Stiu dr. de acolo. De parca eu la doctorii de acolo dau bani in fiecare luna…

Si pentru carceii aparuti in ultimul timp sa iau Osteocare. Scrie pe prospectul de la Magne B6 ca nu se ia NICIODATA cu Calciu… Asa ca, mai tarziu…

Azi luai primul Magne B6 si astept. Sa vad cum merge zilele urmatoare…

Imi zise dr sa nu fac baie in cada ci doar dusuri cu apa calduta si scurte…

Tineti minte:

1. Fara atins burtica (ce sa mai vorbim de masaj!!!)

2. Fara dusuri fierbinti si lungi

3. Fara mancaruri sarate (branza, muraturi, mezeluri, etc.)

Single Post Navigation

3 thoughts on “23 SAPTAMANI

  1. ruana on said:

    As vrea daca se poate sa imi spui mai multe despre cum a aparut problema ta cu contractiile. Ai masat burtica in timpul sarcinii mai apasat?
    Mi s-a intamplat si mie aseara si de atunci am o durere, ca o intepatura in partea dreapta jos. N-a cedat toata noaptea si vad ca nici acum. Oare este cazul sa imi fac griji?
    Eu abia acum am citit pe internet ca nu este bine sa masezi direct burtica …

    • Salut,
      Problema mea cu contractiile a aparut exact cum spui si tu: am masat burtica destul de tare. Primul dr. la care am fost mi-a zis sa imi fa cmasaj in fiecare seara cu ulei de masline. Si eu prin masaj am inteles masaj serios. Ceea ce e ciudat e ca contractiile au aparut pe la jumatatea lunii a cincea, nu mai devreme. Eu imi faceam masaj in fiecare seara de la 7 saptamani…. Nu stiu daca asta e neaparat cauza sau faptul ca in luna a treia si a patra am facut cam 250 de borcane de conserve :)…Ma simteam bine atunci…Dar dupa ce au intervenit contractiile si am schimbat medicul, am aflat ca e total interzis masajul pe burtica, pentru ca face uterul sa se contracte…Si de atunci m-am oprit, dar era deja prea tarziu. Nici pana acum, de la cei 4 medici care m-au consultat, nu am primit vreun rasuns clar, ba ca e uter hipercontractil, ba trombofilie, ba masaj. Patru oameni, patru pareri. Si odata cu contractiile am avut in primele 2-3 saptamani si dureri destul de mari tot in partea de jos a burticii care nu au cedat la No Spa.
      Eu iti recomand sa nu iti mai faci masaj la burtica, ci doar intinde usor uleiul si lasa-l sa patrunda in piele si apoi sterge surplusul, incearca sa te odihnesti, nu mai fa efort, nu purta haine stranse pe burtica, nu mai ridica chestii mai grele de 4-5 kg. Gandeste-te la bebe si ai grija de tine.
      Te pup si multa sanatate! Sa ne auzim cu bine! Sarcina usoara!

  2. ruana on said:

    Iti multumesc mult, Orhideea, pentru raspunsul tau prompt. La mine s-a intamplat sa apas putin doar intr-o seara si vad ca pana acum nu au mai aparut dureri sau contractii.
    Si eu aveam inainte cam o contractie(durere ca la ciclu) pe zi, dar medicul mi-a spus ca poate fi si de la deshidratare si ca trebuie sa consum multe lichide. De cand consum cel putin 1,5 litri de apa/zi nu am mai avut contractii, iar durerea de dupa masaj a fost mai mult ca o intepatura, nu contractie.
    Sper sa fim bine. Multumesc mult de tot pentru urari si pentru gandurile bune🙂 Am urmarit postarile tale si stiu ca ai o fetita! Sa fie sanatoasa, sa va traiasca si sa va aduca numai bucurii!

Lasă un răspuns

