clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

25 SAPTAMANI

24 noiembrie:
Am luat cele 4 zile de Magne B6 si durerile au disparut, dar nu si contractiile… Asa ca m-am intors la dr. . Sa ma duc in spital de capul meu nu mi-a venit.
Dr. a fost mai draguta ca de obicei mi-a zis sa mai iau si No-Spa 3/zi – 7 zile si sa continui cu Magne B6 inca 7 zile si apoi sa le intrerup treptat. Unele din contractii parca au devenit mai puternice dar macar nu ma mai dor….
Si daca dupa cele 7 zile nu trece sa ma duc la spital, sa ma internez si a doua zi sa vorbesc cu dansa si sa o anunt ca sunt acolo sa vina sa m vada. O atitudine de bun simt in sfarsit! Si repaus la pat.

Bebele parca a innebunit, da din maini si din picioare, o veselie! A inceput sa loveasca mai tare si ma loveste cand am cotul pus pe burta de il deranjeaza…:-)
In rest durerile obisnuite de la ligamente….
Si parca si ceva dureri usoare de spate….

Apropo, nu stiu daca am scris aici, dar noaptea si in starea de repaus e bine sa stam pe stanga (de preferat) sau pe dreapta si mai putin pe spate (opreste oxigenarea coprespunzatoare a placentei..)

Cam atat, mai revin sapt. viitoare cu noutati.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

