clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

26 SAPTAMANI

1 Decembrie :

Am fost ieri la Dr. Mihaela Vasile pentru un ecograf si o consultatie.
Si nu mi-a placut ce am aflat…

1. In primul rand am un uter contractil si nu trebuia sa opresc Arefamul. Asa ca am inceput sa il iau din nou. Dupa d-na. dr. ar trebui sa treaca in cateva zile, pana atunci repaos total.

2. Am un col foarte scurt – 3 cm- , normalul ar fi de 5-6 cm. Dr. zicea ca daca ajunge la 2, 5 cm e de rau si devine periculos. Asa ca….

3. Ar trebui sa continui cu No-spa-ul pana trec contractiile.

4. Bebele are acum 835 grame (acum 2 sapt avea in jur de 500 grame). Presupun ca de aia loviturile sunt de intensitate mai mare. E si el mai mare…. Oricum el e in regula, dar este pus cam jos.

5. Sa nu mai mananc sarat, ca fac preeclampsie…

Oricum d-na dr. s-a purtat cu mine foarte frumos, mi-a raspuns la toate intrebarile, desi afara era o armata de femei care asteptau (oricum si eu am asteptat 2 ore pana am intrat). Daca era asa draguta cu mine si datile trecute cand am fost la ea, poate acum imi ingrijeam sarcina la dansa…

Mi s-au spart o gramada de vase de sange pe picioare, cred ca tot de la sarcina…

Ma duc maine sa fac un examen de urina si o urocultura (+proteinurie, glicozurie, albuminurie) pentru ca mi se pare ca ceva nu e in regula….O sa scriu dupa ce primesc rezultatele.

Asa ca acum stau in pat, bine ca am apucat sa gatesc ieri…
Si astept. E tare plictisitor sa stai in pat…Dar asta e.

Greutate: 60 kg
Tensiune: 10/7 (acum 2 sapt era 13/7)

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

