clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

27 DE SAPTAMANI

Parca a trecut o vesnicie de cand nu am scris.

Dupa ce am fost la dr. Vasile, m-am dus sa vad noua maternitate privata Madona Maria. Aici, toata lumea exterem de draguta – cum e si normal la inceput.

Am facut turul clinicii si totul mi s-a parut ok. Foarte bine dotati, au incubator pt bebe, camere cu baie, in fine vedeti pe site-ul lor. Dar ca si doctori, lucreaza cu doctori din Craiova. De remarcat Lote Surtea si Carmen Tabacu (pol. Camen). Am vorbit in seara aceea cu dr. Surtea despre problema mea (fara bani, doar am vorbit), si mi-a recomandat sa fac o analiza a secretiei si o cultura de col. A doua zi m-am dus la recoltare si mi-a recoltat tot dr Surtea. Cand imi recolta am intrebat-o daca e colul ok. M-am gandit ca isi da seama…. A verificat extrem de dur si dureros si mi-a zis ca e ok. Eu cerusem decat analizele si cand am iesit m-am pomenit ca trebuia sa platesc si consultatia. Ma rog… Asta e. Oricum am avut dureri destul de naspa inca vreo 5-6 ore. Aveti grija cine si cum va face control!.

Eu eram deja hotarata sa nasc la ei dar dupa experienta cu dr Surtea m-am hotarat ca totusi nu. Daca la un control de rutina nu e ok, la o cezariana – o operatie – ce ar putea iesi? Si mi-a zi dr ca as putea sa iau si Scobutil si din cand in cand un Diazepam. Se pare ca se foloseste si pt contractii…

Am inceput sa iau tratamentul: Arefamul, No Spa si Scobutilul. Si sa astept rezultatele de la analize. A doua zi am facut si analizele la urina. Si am asteptat iar. Si nimic nu se imbunatatea….

Si am asteptat asa o saptamana. Intre timp am luat rezultatele de la toate analizele si dupa 7 zile m-am inors la dr. Vasile.

7 zile luuuuungi de stat in pat.

Cum m-a vazut dr Vasile mi-a zis sa vin la spital.
Mi-am luat trimitere de la medicul de familie, adeverinta de salariat si m-am prezentat, spre prostia mea, la dr. Ebanca. M-am gandit ca era dr. meu si dupa cum era laudata, un dr. foarte bun. S-a dovedit ca de fapt e o uituca, o neinteresata de paciente (cel putin de mine ) si un om caruia nu ii pasa.
Dis de dimineata in spital, am sunat-o de jos, ca sa stiu unde sa ma duc. Mi-a zis ceva de etajul 7 si mi-a inchis telefonul in nas. Am urcat cu chiu cu vai la et. 7, eu de-abia am prins un lift iar sotul pe scari cu bagajele. Am cautat-o pe d-na dr cred ca o jumatate de ora. Cand am gasit-o s-a uitat pe acte si mi-a spus ca adeverinta nu e buna si ca trebuie sa imi fac internarea prin urgenta. As ca fugi la urgenta si ateapta si acolo – slava Domnului ca impreuna cu o asistenta – cam inca o jumatate de ora. Si am reusi in final sa ma internez. Am primit un pat desfundat, cu o saltea aproape inexistenta si am fost sfatuita sa ma schimb si sa astept. Am asteptat de la 10 la 14.30, cand am hotarat ca dr. isi batea joc de mine. In tot rastimpul asta nu m-a intrebat nimeni de nimic. Si m-am imbracat si am plecat spre cabinetul ei. La cabinet cand m-a vazut si-a adus aminte si mi-a zis ca a uitat de mine…Cand am intrebat-o ce sa fac in continuare mi-a zis sa vin a doua zi la ecograf la 9.

Zis si facut. A doua zi la 9 eram la ecograf. La o coada de 5 persoane. Fara banci pe hol, trebuia sa stai in piciare. M-am asezat jos si am asteptat.

Intr-un final am intrat. Erau 4 rezidenti si dr. Ebanca. Mi-au facu un eco si au emis mai multe pareri…..Unii ziceau ca nu-i bate copliului inima bine, alti ca e ok, in final am plecat mai speriata si mai nelamurita ca la inceput.

Am reusit mai tarziu sa vb. cu dr.si sa-i arat analizele. S-a suparat foarte tare ca le-am facut la dr Surtea. Vreo inamicitie mai veche probabil, dar total deplasata…
Ma rog. S-a uitat un pic pe analize, m-a intrebat ce iau si mi-a zi sa opresc IAR Arefamul si cand il termin sa incep sa iau Klion ovule pt candidoza. Si mi-a spus ca trebuie sa fac cateva zile perfuzii cu Gynipral.

Am cumparat prima perfuzie, am facut-o, a doua la fel, si a treia si nici un rezultat. Bine ca ma gandisem sa vb. cu ea sa plec seara dupa ce faceam perfuzia acasa. Pentru ca dupa ce auzeam ca e in spital, sigur nu as fi putut dormi si mai rau imi faceam. Se dormea noaptea cu lumina aprinsa ca daca nu se urcau goangele pe tine in pat….Zgomote si vizite, telefoane la 12 noaptea… Ce mai, ca in spital.,,,
In aceste 3 zile de stat in spital am vazut-o pe dr de 2 ori aprox 30 de secunde, cand venea sa dea buna dimineata. Nu am reusit sa vorbesc cu ea deloc, penrtu ca tot timpul era extrem de grabita….
Iar in ziua a patra, era vineri, mi-am luat inima in dinti si am cautat-o. Daca nu reuseam sa vb. cu ea atunci, urmatoarea sansa era luni.
Am gasit-o bineinteles ocupata si mi-a zi sa o astept, evident in salon. Asa ca am mai astepta-o vreo ora. Dupa ora sta m-a chemat iar la eco. si mi-a spus ca toul e bine, bebele are 1070 g si ca daca vreau sa ma duc acasa de tot dupa amiaza. Ca daca nu trecusera contractiile asta e…
Si am facut si ultima perfuzie si am plecat acasa, Fara nici un rezultat dupa 4 zile de stat cu perfuzii 6 ore pe zi, si fara nic o lamurire. Nu am aflat de ce se intampla , daca e foarte rau sau doar rau. Mi-a scazut cantitatea de No Spa si Scobutil la 2 pe zi din fiecare si mi-a zis sa iau iar Magne B6 – 3/zi. Si asta a fost tot. Nu am primit nici macar un bilet de externare, o dovada ca am stat in spital…

Asa ca interesati-va foatre bine de dr pe care il alegeti sa va supravegheze sarcina, e de preferat chiar sa o SUPRAVEGHEZE, nu sa uite de voi prin spital…

Single Post Navigation

3 thoughts on “27 DE SAPTAMANI

  1. ralukkks on said:

    Buna ziua
    Imi poate spune cineva daca d-na tabacu carmen vine la nssteri, isi viziteaza pacientele…as vrea sa nasc cu ea si nu am prea auzit ninic despre dansa. Va multumesc mult

  2. imi pare f rau pt experienta urata kre ai avut-o dar eu sunt de parere sa mergi la un medic la inceputul sarcinii si sa mentii acelas medic pana la final docmai datorita faotului k nu vei auzi niciodata aceleas pareri sau aceleas rezultate.Iti doresc multa sanatate atat tie cat si la bebita.

    • Salut,
      Din pacate este vorba despre copilul tau si daca nu esti multumita de cum esti tratata, trebuie sa schimbi medicul. Am scris in articol argumentele pentru care m-am dus la alt doctor, argumente care mi se par de bun simt. Multumesc pentru comentariu.

Lasă un răspuns

