clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

31-32 SAPTAMANI

La multi ani!

Gata! A venit si 2012!

Si o data cu el si probleme….
M-am simitit bine pana pe 2-3 ianuarie si apoi cosmarul contractiilor a reinceput…

Pe 4 m-am dus la dr. Dijmarescu la Spitalul nr. 2. Am facut un eco. si bebele era tot foarte jos, avea 1460 g si avea din ce am inteles eu un flux sangvin in creier prea mare (totusi in limite).

Am facut 3 zile perfuzii cu Gynipral si de 4 zile iau comprimate (3 jumatati pe zi). Imi scade tensiunea putin dupa ele dar ieri si azi aproape ca nu mai simt dupa ce le iau.

Mi-a dat dr. sa refac analizele de sange si pt toxoplasmoza si in plus analiza pt trombofilie. Cu exceptia celei de trombofilie celelalte analize au venit. Sunt un pic anemica (hemoglobina 10,2) si iau Tardyferon in rest oarecum ok.

Acum astept sa vina si rez. analizei de trombofilie sa vedem…

In rest, nu e grozav. Contractiile s-au cam injumatatit si unele sunt putin dureroase. Deci stau in pat si vegetez. Si degeaba. Ieri stand in pat am avut vreo 4 una dupa alta. Oricum nici acum nu se stie care este cauza….deci tratam doar simptomele. De maine o sa scot Scobutilul si No Spa-ul ca sunt deja foarte multe antispastice…

Am vorbit la Brasov la Regina Maria si am facut programare la dr. pe 22 februarie. Trebuie oricum sa ma vad atunci si cu anestezistul. Pe langa pretul pt. nastere de 3200 lei mai este o taxa de 1200 lei de recoltare a celulelor stem….Cam nesimtiti din punctul asta de vedere….daca iei cu ei celulule stem e gratis recoltarea…. Ma rog. O sa vedem ce facem.

Acum burtica are 93 cm in diametru, eu am 64 kg si de-abia ma misc prin casa. Mai sunt cam 7 saptamani pana ne intalnim cu Clara cea nazdravana. E un bebe terorist de acum, sa vedem ce facem cu ea cand o sa iasa. Loveste, in general in partea dreapta, destul de tare, dar macar, deocamdata, imi respecta programul de somn…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

