clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

35-36 SAPTAMANI

Of, iar mi-e rau!

Pe la sfarsitul lui inuarie intr-o dupa-amiaza stand culcata pe canapea au inceput niste dureri, de am crezut ca nasc. Aveam risc de nastere prematura din saptamana 25, deci nu era exclus… Dureri de burta, in partea de jos, acolo unde te doare cand esti la ciclu. Dar mult mai puternice. Cateodata nici nu puteam sa merg…Destul de aiurea. Asa dintr-o data. Era vineri sau sambata.

Asa ca luni de dimineata m-am infatisat la spital. Am facut eco  si bebele avea 2300 g. Fix in grafic pentru varsta lui. Si tot tare jos era…A hotarat d-na dr. sa fac 5 zile perfuzii cu sulfat de magneziu. Si am facut. De data asta spitalul a avut consumabile, eu nu am cumparat decat flexura si sulfatul. Mi s-a spart iar o vena mai am si acum vanataia de la ea.

Cred ca am uitat sa zic, ca a iesit la analiza pt trombofilie, ca am risc de trombofilie! Nici ca am, nici ca n-am!!! Si de 19 zile fac Clexane de 0,4. Mi le fac singura. Nu am crezut vreodata ca o sa pot sa imi fac o injectie pe zi singura, dar se pare ca daca e neaparata nevoie… Te descurci. Ca sfat pentru alte mamici care fac Clexane: puneti ceva de la congelator pe locul unde urmeaza sa faceti injectia, nu mai doare cand intra acul. Serul tot doare….Si inca ceva: am descoperit ca daca faci injectia putin oblic nu se innegreste. Am facut eu 2 verticale perfect si am 2 negrituri de ti-e mai mare dragul…

 

Daca se intampla sa se innegreasca, puneti gheata. Mi-a zis asistenta ca pot sa ma dau cu Hepatotrombin, dar m-am saturat de medicamente…

Eu fac injectiile in picior, dar am inteles ca in mana doare mai putin…

Revenind la perfuzii, le-am facut si din nou nicio minune. Mi-a mai masurat dr. colul in a treia zi de perfuzii si crescuse de la 3 la 4,5 cm!!! Cred ca se mai insala si ecografele! De luni pana joi! Hm… Ma rog. Acum iau iar Magne B6 – 3/zi, 2 Scobutil, 2 No-spa su un Tardyferon – sunt si anemica – 10,2 hemoglobina.

 

Asa arata burtica acum:

Nu foarte mare in comparatie cu ce am vazut pana acum, dar are timp sa creasca…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

