clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

7 Saptamani

7 SAPTAMANI – Peste o saptamana am luat rezultatele de la analize si m-am intors la DR. Era totul in regula si mi-a dat sa iau Elevit – 1 pastila pe zi -, si dupa saptamana a 15 Gynofort. Si la nevoie pt dureri de burta No Spa si pt greturi, varsaturi si probleme la stomac Metroclopamid.

Am inceput sa iau Elevitul de a doua zi si-mi provoca o pofta de mancare teribila dar din cauza stomacului foarte dificil nu puteam manca mai nimic sanatos (CUM AR FI FOST NEVOIE PT BEBE…). M-as fi hranit cu ciocolata, biscuiti, foietaje si din pacate m-am cam si hranit pentru ca mancare gatita nu prea reuseam sa mananc. Imi venea greata de la cele mai neastepate mirosuri si de la cele mai ciudate mancaruri. Nu am mai putut sa mananc fructe uscate, desi inainte imi placeau, nu m-am mai atins de musli, nici acum nu pot sa mananc…Eram balonata mai tot timpul si asta imi dadea niste dureri destul de rele de burta. Durerile apareau de obicei pe la ora 17-18.00, dupa ce mancasem deja de 2-3 ori. Am incercat o zi sa nu mananc mai ninic si aproape ca nu m-a durut burta. Am luat in perioada asta – august vreo 7-8 zile No-Spa pt dureri (in etape de 2-3 zile) si nu m-a ajutat prea mult. Asa ca nu am mai luat de atunci.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

