clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Inceputul – 6 saptamani

Pana la urma am reusit sa fac un blog.  Incerc de vreo 2 luni si sunt tot timpul asa ocupata….

In sfarsit, vreau sa am o amintire pe perioade de timp despre Bebele meu, care urmea za sa se nasca in martie.  Am zis initial ca o sa incerc sa tin un jurnal pe care sa il dau prietenelor sa il citeasca, atunci cand o sa aiba si ele nevoie, dar cred ca e mai bine asa. Acum pot sa scriu ce se intampla in timp real, poate ajut si alte viitoare mamici,.

Sa incep cu inceputul.

La sfarsitul lui iulie eram la munte  si nu ma simteam grozav. Obosita tot timpul fara motiv,  dimineata nu mai putem manca musli  (mancam de vreo 2 ani in fiecare zi!), aveam tot felul de pofte ciudate – chipsuri, snacksuri, pizza – lucru care nu mi se intampla de obicei. Tineam de vreun an si jumatate Dieta Montignac si nici una din chestiile la care pofteam nu erau in meniul meu zilnic. M-am gandit ca e aerul de munte – o doamna doctor imi zisese prin mai ca sunt total infertila si ca trebuie sa fac o stimulare ovariana si alte tratamente pentru a ramane insarcinata, asa ca nu-mi faceam griji. Cand am auzit diagnosticul asta ne-am gandit ca nu avem nimic de pierdut, asa ca…. : )

Si cu toate simptomele ciudate imi mai intarzia si menstruatia… M-am gandit ca e de la hormonii semisintetici (Femicur) pe care ii luasem in urma cu 2 luni (mi se mai intamplase si luna trecuta sa-mi intarzie 3-4 zile).

Am venit acasa si am mai asteptat vreo 10 zile si m-am hotarat sa-mi fac un test de sarcina. Deja aveam destul de multe simptome de sarcina: nu mai puteam suporta diverse mirosuri – ceapa, mancare -, mi se marisera sanii destul de mult, menstruatia, nu mai venea, ma cam ingrasasem cu vreo 2 kg in cateva saptamani, ceva sigur se intampla.

6 SAPTAMANI – Am facut testul care a iesit pozitiv. Am citit ca mai gresesc,  deci nu am crezut in totalitate rezultatul. Peste cateva zile m-am programat la dr. si el a confirmat testul:  ERAM INSARCINATA! Nu mi-a venit sa cred. Mi-a aratat pe ecograf bataile inimii. Era atat de mic. Avea 0.8 cm si 8 grame la 6 saptamani. Si i batea inima asa tare!

Doctorul mi-a dat sa fac niste analize de sange si de urina si m-a trimis acasa.

Gata, eram insarcinata!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

