clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Lista cu cele necesare pentru bebe

Tot cumparam si cumparam din luna a patra si nu se mai termina…

Pentru primele zile ale lui bebe, cand veniti acasa cred ca este o mare nebunie, deci e bine sa aveti totul deja pregatit si la indemana.

Eu scriu ce cred si ce am cumparat, nu inseamna ca este suficient. Dar eu asa sper, ca nu prea mai pot iesi din casa, e o zapada de 70-80 cm….

1. Patutul aranjat, cu cearceaf si paturica pentru prima noapte (cu saltea) Patut cu masa de infasat sau masa separata

2. Servetele umede

3. Pampersi pt nou nascuti, un pachet mare.

4. Scutece impermeabile pentru schimbat (sunt in hipermarketuri, pachete de 6 sau 10 buc)

5. Cadita pentru baie, eu am luat si suport penrtu baie in cazul in care n-o sa ma descurc sa il tin in brate…

6. Sampon si gel de dus

7. Prosop FOARTE CURAT si preferabil calcat

8. Hainute pentru somn

9. Hainele toate calcate si puse intr-un loc unde sa stii de ele, sa nu le cauti ca nebuna, noaptea…

10. Biberoanele, tetinele si suzeta sterilizate (poate nu suge de la san, poate nu ai lapte, poate ai deja rani…)

11. 1 termos (eu am luat cu sticla in interior)

12. 1-2 jucarii zornaitoare, am luat si niste rate pentru baie…

13. Ser fizioloci si seringa de unica folosinta – pentru pus in nas

14. Crema galbenele, Garmastan sau Bepanthen pentru eventuale iritatii

15. Scoica pentru transport

16. Perie de curatat biberoane

17. Palnie sterila pentru lapte sau apa.

18. Lapte praf, sa fie in casa (poate nu suge, etc)

19. Spirt pentru buric

20. Fese sterile, pt buric

21. Glicerina boraxata, pt rani la sani sau rani la bebe la gingii (pt sani merge foarte bine, am auzit Garmastanul)

22. Aspirator nazal

23. Bavete 2-3 pt masa

24. Set pentru unghii

25. Termometru

26. Bete urechi bebelusi

27. Tampoane pentru san

28. Pompa pentru san – daca e nevoie

28. Sterilizator – daca vreti

29. Interfon bebelusi

30. Rabdare….

Alte cumparaturi:

1. Carucior

2. Loc de joaca

3. Hainute

4. Scutece de finet

Ma mai gandesc si daca mai imi vine ceva in cap o sa scriu…

In poza sunt cam jumatate din hainele bebelui penrtu urmatoarele 6 luni.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

