clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Saptamana 35-36

Am facut si ultimul (cred) ecograf in Craiova. Mai sunt 5 zile si plec la Brasov. Sper sa fie totul bine pana atunci. Ieri m-am simtit extrem de rau, am crezut ca a inceput travaliul. Am avut niste dureri groaznice de burta si brusc a inceput sa ma doara oasele bazinului foarte rau. Nu m-am putut ridica din pat toata seara…In final cred ca au fost niste probleme la stomac de la niste spaghete. Cu un carbune medicinal pe pa 4 dimineata a fost mai bine…Oricum n-am dormit toata noaptea de grija.

Ecograful zice ca bebele are aprox 2510 g  si cam 35 de saptamani si cateva zile (dupa dimensiuni). Deci este in grafic.

http://www.mamicamea.ro/sarcina-pe-saptamani/evolutia-greutatii-fatului-in-timpul-sarcinii.html

Vorbii cu dr, si de epidurala cu trombofilie si ma sfatui pentru  cezariana. sau nastere normala fara anestezie….Asta nu… Am luat ieri scrisoare medicala de la hematologie si dr. de acolo a zis ca tre sa opresc injectiile cu 24 de ore inainte si sa le reiau la 6 ore dupa nastere. Dr. mea zise ca trebuie oprite cu 16 ore inainte…Asta presupune sa stii cand vine…Sau eventual sa fac niste analize sa vad daca pot micsora doza de Clexane si analizele pentru coagulare. Sa vad ce zic si cei de la Brasov….Daca se poate face ceva. Nu stiu exact ce, sa se schimbe tratamentul, sa  nu il mai fac cateva zile, nici nu stiu…Daca asta e suficient…Of, mi se dusera naibii toate planurile…

Tocmai cand ma hotarasem sa nu mai fac cezariana. Mi-a luat 6 luni…

Trebuie sa mai sterilizez biberoanele, tetinele, suzeta, termosul si bagajul pentru bebe e gata.

Trebuie sa incep sa il fac pe al nostru. Si nu ma simt in stare.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

