clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Anestezia epidurala si Clexane

Vorbii azi cu o doctorita care este pe anestezie la terapie intensiva. O prietena de familie…Una e sa stii parerea unui apropiat si alta a unui strain. Un strain care te ajuta sa nasti, totusi.

In fine, imi zise ca anestezia epidurala este ok sa fie facuta, in cazul in care au trecut minim 12 ore de la ultima doza de Clexane. Asta inseamna o nastere oarecum programata…O veste buna si una proasta…Oricum, din ce intelesei doza mea de Clexane – 0,4 – este una profilactica, si diagosticul de „risc de trombofilie ” este unul hazardat, pentru ca este nevoie de mai multe analize si mai amanuntite pentru a avea un diagnostic sigur (ca de ex: INR, proteina C si S reactiva, factorul 5 Leiden, etc), analize pe care eu nu le-am facut. Deci poate am trombofilie, poate nu. Of, doctorii nostrii….Ma mai linistii un pic, cazusem ieri in depresie. Acum urmeaza sa vad ce zice anestezistul de la Regina Maria, si doctorul, si poate si hematologul…

Ca si concluzie, daca ai trombofilie, trebuie sa faci multa miscare. In special picioarele (mainile si capul sunt ajutate de gravitatie la circularea sangelui.) Deci multa miscare la picioare, pentru ca acolo au tendinta sa se formeze cheagurile de sange.

Gata, nu mai scriu ca incepu iar Clara sa ma loveasca in coaste, cred ca nu-i convine pozitia mea…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

