clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

La Brasov

Am ajuns in sfarsit la Brasov. Drumul a fost extraordinar de bun, avand in vedere cum este situatia in tara. Curat si fara gropi.

Am mers la Regina Maria pe la 2, desi aveam programare la 3. Oricum a fost ok, ne-a preluat unul din consilierii de acolo, ne-a explicat despre ce este vorba,ce include pachetul de nastere  si am facut actele (am semnat contractul si am platit avansu l- 6oo lei).

Ne-am intalnit cu doctorul cu care urmeaza sa nasc – dr. Baiulescu – care mi-a facut un control si un ecograf. A iesit la eco ca bebele are 2900!!! Avea ecograful 400 de grame posibilitate de eroare. Cred ca are cam 2700 g. Dr. s-a uitat superficial peste analize si cand a vazut ca am risc de trombofilie – gata – cezariana! Nu mi-a picat foarte bine, mai ales ca eu ma dusesem sa nasc in apa cu epidurala. Oricum a ramas programata cezariana penrtu 7 martie. Am facut niste analize pentru coagulare si daca ele ies bine, ma duc din nou la el saptamana viitoare si il fac sa se razgandeasca. Sa vedem cu ies analizele. Pentru doctori, cezariana este mai simplu de facut, mai rapida si oarecum mai sigura. Dar noi? Nu conteaza ce vrem?

Dupa asta  ne-am intalnit cu anestezista, o dr. de milioane, care mi-a zis ca la doza mea de Clexane – 0,4 – crede ca se poate face epidurala, dar trebuie facute niste analize suplimentare. Pe care le-am si facut, astept acum rezultatul si o sa o sun maine sa vb. cu ea.

Pe urma am vorbit cu neonatologul, care a completat o fisa cu diverse intrebari din istoricul meu medical. Cu el  presupun ca o sa vorbesc mai mult dupa nastere.

Mi s-a facut o electrocardiograma, mi s-a luat tensiunea si cam atat . Am platit in plus fata de pachetul de nastere (3000 lei), 200 lei (consultatie si ecograf + analiza de culturi din col ????nu vad de ce + analizele pt anestezie). Am facut o vizita in maternitate, am vazut saloanele, locul unde sunt tinuti copii, etc. Am inteles ca poti sa tii copilul cu tine sau la salonul unde sunt ceilalti, depinde de cum te simti. O asistenta este tot timpul la dispozitia ta, sa iti aduca bebele sau sa te ajute la nevoie.

Toate astea sunt la nivel declarativ, o sa vedem cum e cand o sa fiu internata acolo.

Deocamdata dr a zis ca daca pot, sa iau in continuare pastilele, ca nu fac nici un rau….Asa ca cel putin saptamana asta le iau.

Am aflat si de ce mi-au dat dr. sa fac de 2 ori analiza pentru toxoplasmoza – fiindca nu am imunitate la virus. Si am mai aflat ca trebuia sa o fac in fiecare luna!!!

In rest totul e ok. Am avut ieri tensiunea 12/7, ceea ce e foarte bine.

Cand mai aflu ceva, mai scriu.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

