clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

38 DE SAPTAMANI

Am ajuns la 38 de saptamani. Am fost ieri la dr., ca sa il conving sa nu fac cezariana.  Cate modalitati de convingere imi inchipuisem, cate lucruri pe care vroiam sa i le dau ca argumente, la cate dialoguri ma gandisem…. Toate au palit cand am vazut ca si el ca toti medicii, nu mai stia cine sunt si de unde sa ma ia… Deci totul a mers foarte usor, i-am spus ca se poate face epidurala, facusem analaizele si iesisera bine, si deci puteam renunta la cezariana. A fost de acord si vroia sa nasc in apa cu anestezie. Aici nu am mai fost eu de acord, asa ca am ramas la nastere normala cu epidurala, daca nu sunt complicatii si daca e bebele bine asezat. Mai facem un ecograf miercuri dimineata sa vedem cum se prezinta situatia si o sa provocam nasterea. Sunt deja 39 de saptamani, nu cred ca este devreme, iar dr. nu a zis nimic. Oricum nu stiu daca zicea, chiar daca era…. Venise dupa 2 operatii cu 2 ore intarziere….Asa ca nu stiu daca mai avea chef sau timp sa vb. cu mine.

Poate reusesc eu prin metode naturale sa o provoc : ) . Vedem…

Asa ca miercuri la 7. 30 sunt la spital.Sper sa mearga totul bine.

Clexane-ul nu il mai fac de luni seara (atunci e ultimul), iar Scobutil si No Spa o sa iau tot pana luni. Am uitat sa intreb de Magne B6 si de eventualele convulsii ale copilului dupa nastere…O sa intreb neonatologul.

O sa pun aici niste linkuri. Unul cu o cezariana filmata (Daca nu sunteti in luna mare si nu intentionati sa faceti cezariana, NU VA UITATI!!!!)

Si unul cu o nastere cu epidurala. Din filmulete arata cat de cat umana.

Nu stiu daca e chiar asa, dar oricum o nastere fara anestezie…..Iese din discutie.

O sa incep sa ies sa ma plimb in fiecare zi pana la nastere. Desi cred ca ingras porcul in ajun, poate ajuta, cine stie.

Oricum, ca si noutati, a inceput sa ma doara spatele, cred ca din cauza ca am inceput sa stau in picioare, si au inceput sa mi se intareasca sanii si sa ma doara. Si nu pot sa mai dorm noaptea, poate fiindca sunt ingrijorata, poate ca nu sunt in patul meu, oricum nu ma doare nimic, cand stau jos, sau altceva. Doar ca nu pot sa dorm. Fac antrenament pentru ce vine : ).

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

