clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Maine…

Gata, a venit si ziua mare. Maine dimineata ma duc la spital. Nasc. Sa vedem cum. Ca dupa discutia de azi cu dr. Baiulescu, care din nou s-a razgandit, dupa cum aflai azi cand il sunai, s-ar putea sa fac iar cezariana….Ma enerva asa de tare… Venii aci sa fac o treaba, si el ma tot intoarce.

Nu cred ca ii pasa lui sau altui dr. de noi si de hotararile noastre.  Sau de cat de greu le luam. Tot timpul parca e la prima vedere. Fara nici un argument medical, la telefon, nestiind nici macar despre ce sau cine este vorba….

Eu citeam ieri articole despre cum se respira in travaliu, si altele si el azi!!!!  Of, ce ma mai suparai!

Ca si idee, tineti la hotararea pe care ati luat-o si daca dr. vrea altceva decat voi, cereti motive medicale concrete, nu va bazati pe dr. ca stiu ei mai bine…. Ei se grabesc sa ne faca cezariana ca merge mai repede si iau banii mai repede.  Nu ii intereseaza repercusiunile si atitudinea noastra referitoare la subiect. Asa ca insistati si poate convingeti dr. sa faca ca voi…Nu tot timpul e necesara czariana. Nu in 80% din cazuri! Nu sunt absurda, sa nu inteleg daca exista motive, dar daca nu…

Se dusera si emotiile si frica, ramasera doar multi nervi.

Nu am mai facut Clexane-ul aseara, deci la nastere o sa fie nefacut de 48 de ore. Am avut vreo 2 ore contractii si mi-a fost frica. Nu am mai luat nici medicamentele de ieri dupa amiaza. Si in ultimele 3 zile m-am plimbat cam 4-5 km pe zi pe jos. Si  nimic, niste contractii lejere. Parca e un facut, cand vrei sa provoci ceva, al naibii daca merge…

Sper sa fie bine maine, imi tin pumnii!

O sa scriu cand o sa se termine totul.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

