clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Cezariana mea

In sala de operatie  mi s-a administrat epidurala. Am fost pusa sa stau pe marginea mesei, cu picioarele putin departate, cocosata atat cat permitea burtica si cu mainile moi, lasate intre picioare. Dr. anestezist mi-a facut intai o injectie cu un anestezic local, iar apoi anestezia epidurala. Prima injectie a fost ca atunci cand ti se ia sange iar anestezia in sine nu am simtit-o deloc. Mi-au zis sa ma asez pe spate si mi-au pus o masca cu oxigen. M-au conectat la tot felul de aparate, pentru a monitoriza pulsul si o gramada de alte chestii pe care nu stiu sa vi le spun…. Mi-au pus in cap o casca pt a-mi strange parul si m-au intrebat daca mai imi simt picioarele. Deja incepusera sa amoarta si nu prea mai imi simteam burta. Atunci a venit dr. Baiulescu si a bagat ceva pe col, pentru a-l deschide (era necesar pt a se duce secretiile de dupa nastere – lohiile.) La chestia asta am simitit un mic disconfort, i-am zis si s-a oprit.  Banuiesc ca acum a inceput si operatia. Cand a inceput operatia a venit si sotul la capul meu, imbracat in haine de la ei si cu o boneta pe cap.

M-a tinut de vorba cam 5 minute pana au scos copilul. Cand au scos copilul mi-au spus sa respir pentru a oxigena placenta, in timp ce ei impingeau in partea de jos a sternului pentru a-l desprinde.  Parca imi apasau pe plamani. Am facut niste eforturi foarte mari ca sa pot respira, dar am reusit ceva acolo pana la urma…

Si atunci Clara a inceput sa tipe! Sotul a plecat sa ii faca poze si peste cam 2 minute a venit ce ea infasurata intr-un scutec…Avea 3.250 g si 52 de cm. Avea tot, era bine si era sanatoasa. Apgar 10. Sotul a mai stat cu mine vreo 5 minute si cred ca l-au dat afara. A venit si anestezista la capul meu, am vorbit putin……Se aici mi se cam rupe filmul si se immoada in sala de terapie intensiva.

Gata. Terminasem. Era ora 5.30 si aveam un bebe perfect. Normal, era al meu. : )

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

