clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Alimentatia cand alaptam

M-am gandit mai bine si cred ca este cazul sa fac un post separat despre alimentatie. Va spun ce am aflat pana acum si mai completez pe parcurs.

Nu avem voie:

1. Varza

2. Fasole

3. Conopida, broccoli, varza de Bruxelles

4. Rosii si castraveti

5. Ardei iute si condimente, mancaruri in general condimentate

6. Bauturi alcoolice de orice fel si in orice cantitate

7. Sucuri de orice fel (cu exceptia celor facute in casa)

8. Citrice: portocale, lamai, gref, pomelo, etc

9. 0Muraturi

10. Afumaturi

11. Mancaruri cu prajeli

12. Tocaturi: sarmale, chiftele, etc.

13. Fructe si legume cu samburi (scrie pe foaia de la maternitate, dar nu se specifica. Eu am mancat mere, compot de nectarine si nu s-a intamplat nimic)

14. Cafea

15. Ciocolata, cacao, orice fel de excitanti (se agita bebele)

16. Usturoiul si ceapa modifica gustul laptelui, si am inteles ca si patrunjelul (eu fac ciorbele si supele fara ceapa.)

Renuntam la un aliment daca vedem ca ii face rau bebelui, ii accentueaza colicile sau ii provoaca scaune acide.

Se consuma multa apa (pierdem prin alaptat cam 6-800 g de apa zilnic).

Poate exagerez tinand dieta asta, dar cel putin pana acum, bebele nu avut colici. Poate apar mai tarziu sau poate sunt deja (se mataie seara de pe la 9 pe la 12.00) sau poate dieta ajuta…Nu stiu.

 

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

