clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

O luna

Iesiram afara si am putin timp sa scriu.

S-au intamplat destul de multe da cand am scris ultima data: am facut iritatie la fundulet, am avut niste urme de colici, am inceput sa plangem putin….

Ca si idee de consumabile, am consumat pana azi 3 pachete de Pampersi (78*3, 3 pachete de servetele umede si 3 pachete de scutece pentru schimbat de unica folosinta….Pentru cine nu stie la ce sa se astepte….).Mie mi-a zis o prietena ca se consuma mult in p;rima luna, dar nu am crezut ca asa mult….

Acum cam 10 zileam terminat servetelele de la Nivea si am gasit prin monstrele de la maternitate un pachetel de 12 servetele Sensitive de la Pampers. Am inceput sa le folosesc si dupa vreo 3-4 schimburi, bebelui i-a aparut o iritatie la fundulet. Am sunat prietena cu copilul mic si am intrebat ce sa fac. Mi-a zi sa o dau cu Bepanthen sau Sudocrem  daca am… Nu cumparasem, dar mi-a zis ca e buna si o crema de galbenele. Am dat-o cu crema de galbenele cam o zi, dar nu a mers, iritatia s-a mai extins putin. Asa ca am vb. cu sotul si a luat o Sudocrem (va sfatuiesc sa luati una de 60 g sau chiar mai mica, pentru ca se consuma destul de putina, este 16 lei).

Am dat-o cam o zi si iritatia a disparut ca prin minune. De cand s-a iritat nu am mai folosit servetele umede pentru copii, ci am folosit vata inmuiata in putina apa si am spalat-o practic la fiecare schimbat. Dupa ce curatam cu vata, o stergeam cu un servetel curat, o lasam 2-3 minute la aer sa se zvante un pic, o dadeam cu crema de galbenele si ii puneam Pampersul. De atunci a mai facut o data o iritate mica acum vreo 4 zile care a trecut repede tot cu Sudocrem.

Asa ca de atunci o dau cu Sudocrem preventiv, o data la 2-3 zile.

Colicii nu stiu sigur daca au aparut, pentru ca o zi sunt, urmatoarea nu…Oricum, are zile in care se culca la 2, zile cand se culca la 3 noaptea…Cu mataiala de la 8 pana pe la 11 si apoi si cu ceva plans, dar nu cine stie ce. Se rezolva cu o suzeta, leganat, etc. Nimic grav. de 4 zile ii dau, ca sa fiu linistita ca nu o doare (rau) Espumisan L – 5 picaturi inaint de masa de la 8 si 5 pic. inainte de masa de la 11.30. Nu mi se pare ca ajuta foarte mult…Are momente cand crezi ca sunt chiar colici (da foarte rau din picioare, se contorsioneaza, se stramba, se inroseste…), dar sunt de scurta durata.

Bebelina are acum 4050 g (a luat 900 g de la nastere). E foarte bine, mananca bine, de 5-6 ori pe zi, a rarit facutul de caca la 4-5. Oricum arata si are aceeasi consistenta ca la inceput.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

