clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

6 Saptamani

Am uitat sa va zic:

1. Chiar daca am nascut, m-am dat tot timpul cu crema cu care m-am dat in perioada sarcinii pe burtica. Pielea s-a intins, acum trebuie sa se si stranga…. Asa ca masaj, daca aveti timp in fiecare seara… Daca nu macar la 2 zile….O sa vedeti ca o sa arate din ce in ce mai bine si incet-incet pielea o sa isi recapete fermitatea.

2. Mameloanele nu m-au mai durut cam in ziua  23-24 dupa nastere. Garmastanul nu cred ca a vut vreo contributie….Nu ma mai dadusem de vreo 7 zile, nu mai mai dadusem cu nimic (m-am mai dat printre randuri cu crema de galbenele). Cred ca a trecut de la sine….oricum acum e foarte bine.

3. Cezariana ma mai doare inca, din cand in cand. Rar, dar ma doare.

4. De cateva zile beau bere fara alcool, pentru a stimula lactatia. Am incercat initial cu ceai de lactatie de la Fares, dar nu a mers…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

