clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Eritemul fesier (iritatia la fundulet)

E….. facuram noi seara baie si totul era ok. Noaptea mai adormiti, mai pe intuneric, am schimbat-o pe Clara si totul parea bine.Oricum s-a culcat la 5…. Dar dimineata la 8 s-a trezit tipand rau. Am schimbat-o repede (nici acum nu am vazut) si i-am dat sa manance. Am crezut initial ca ii era foame. Cat a mancat a fost linistita. Dar cand a terminat, a inceput din nou sa planga foarte tare. I-am dat o jumatate de pliculet de Baby Drink si a tinut-o sotul putin in brate si s-a linistit. Am sunat pe vecina, care e dr. si mi-a zis ca poate e o criza de colici….

S-a culcat, nu a mai plans. La 11 s-a trezit din nou tipand si am verificat daca  era nevoie sa fie schimbata si atunci am vazut: avea funduletul rosu  si era deja prezenta un fel de secretie incolora pe piele (dupa ce am sters-o, am lasat-o putin dezbracata pe scutec) – eritemul fesier!! Am citit in Mama si copilul si era descris exact ca la Clara – secretie zemuinda si funduletul rosu, cand o atingeam plangea….Am luat-o si am mers la medicul de familie, care a confirmat ceea ce vazusem si eu si ne-a dat o reteta cu albastru de metil si un preparat de la o anumita farmacie🙂 …. Am intrebat daca e ceva cu care sa o pot da pe loc (reteta mai dura). Mi-a zis ca daca am Sudocrem la mine. Am dat-o si s-a mai linistit. Am luat si reteta, dar preparatul nu a fost bun, pentru ca atunci cand am dat-o a inceput iar sa planga, banuiesc ca o ustura….Si nu l-am folosit.Iar seara cand a venit vecina sa o vada mi-a zis ca si Albastrul de Metil ustura rau, asa ca nu am dat-o nici cu asta. Am folosit doar Sudocrem si a doua zi dimineata avea deja coaja la arsura. S-a vindecat in doua zile si jumatate de tot. La fiecare schimbat (cu exceptia celor de noaptea cand o spalam cu vata inmuiata in apa) am spalat-o la chiuveta la fundulet si am lasat-o sa se usuce bine cateva minute. Si a trecut.

Nu stiu de la ce a fost, dar seara cand am facut baie urina a fost foarte colorata (imi zisese vecina ca e posibil sa fi fost urina acida). Poate fiindca mancase in ziua anterioara doar de 5 ori si destul de putin….Asta e singura explicatie, alta nu am gasit….

Acum o dau cu Sudocrem la ultimul schimbat (la 1 noaptea), ca este cea mai lunga perioada cat sta neschimbata (pana la 7 dimineata). Si deocamdata e ok. O spal la fiecare schimbat – ziua – si acum o dau iar si cu un strat subtire de crema de galbenele.

Cam asta e poveste primei noastre iritatii serioase la fundulet la 5 saptamani. Deocamdata…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

