clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

De ce vomita bebelusul?

Ieri dupa ce am scris postul anterior, pe la 21.20, Clara a a mancat si imediat dupa masa a inceput sa planga. Chiar sa planga cu lacrimi si toate cele. M-am speriat, ea nu plange de obicei. Am luat-o in brate sa o linistesc, am leganat-o, degeaba. Am pus mana pe frunte si mi s-aparut ca arde. Am pus-o jos si am incercat sa ii iau temperatura. A inceput sa planga mai tare si s-a innecat cu saliva. Cand incercam sa o fac sa isi revina a inceput sa vomite. Si a vomitat cam 1/2 ceasca. Se strangea ca si cand ar fi durut-o burtica…

Si a tot plans in continuare. Nu mai stiam ce sa fac. Bine ca a venit sotul ca a preluat-o el, a leganat-o, a mai linistit-o. I-am luat temperatura si era 36.2. Era ok.  Am schimbat-o si a facut putin caca care mi s-a parut mai subtire. Am sunat prietena care are copilul de 2 ani sa o intreb ce sa fac in caz de diaree. Mi-a zis sa ii dau Eubiotics cu apa sau cu ceai de menta, si daca continua sa planga inca o ora sa ii dau 2,5 ml de Eferalgan. Nu am mai apucat sa ii fac pentru ca m-am gandit ca poate ii e foame.  Si intr-adevar ii era. A  mancat 100 ml de lapte  si a adormit in timp ce sugea. In somn a mai suspinat de cateva ori. Si asta a fost tot. Se trezi de dimineata la 6.30 , manca si mai dormi pana la 9.00. Si de la 9 pana la 11 mai vomita de 4-5 ori cam 2-3 lingurite  de fiecare data. Si de atunci totul fu ok. Dormi mai mult ca de obicei, dar starea generala fu buna.

Nici pana acum nu stiu ce a avut. E posibil de la faptul ca eram eu deranjata la stomac? Sau de la caldura? Nu stiu.

O sa ii dau mai incolo niste mucilagiu de orez cu ceai de menta, ca sa fiu sigura ca e ok.

Biotics-ul, citii in prospect, se da dupa 6 luni, deci bine ca nu i-l dadui.

Gasii un blog intereesant cu tot felul de intrebari si raspunsuri ale unui pediatru.

http://pediatruldebuzunar.blogspot.ro/2010/11/scaunul-cu-sange.html#uds-search-results

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

