clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Lucruri necesare la iesirea din maternitate

Am primit un comentariu pe blog  cu o intrebare despre ce am avut cumparat cand am iesit de la maternitate (si ce ar mai fi necesar…). Si uite lista pe care i-am trimis-o.

Deci:

1. patut (cu care sa poti legana copilul). Eu nu am leganat-o niciodata in brate (cezariana…) si s-a obisnuit asa. Doar cu patutul. E mai comod si pt tine.
2. saltea. noi avem una cu burete si iarba de mare
3. cearsafuri pt saltea (minim 2)
4. protectie pentru saltea – eu folosesc niste scutece de 70/70 de la Kaufland, se numesc Panda si sunt 10 bucati in pachet
5. Ceva anticolici, vezi ce iti recomanda la spital
6. Biberoane. Nu stiu cate sa iti zic sa iei, pentru ca poate ai lapte si nu sunt necesare. Oricum ia macar 2, dar ca sa nu la arunci repede ia unul mic de 125 ml si unul mare de 240-260 ml. Eu am trecut acum la 260 ml si pe cele de 120 le-am folosit de max 10 ori (am alaptat). Cu 260 ml merge la unii copiii pana la finalul biberonului…Biberoane eu am de la Philips, tetina de la Chicco era prea mica si nu putea sa suga bine. Un bib de la Philips Avent de 260 ml e 25 lei , la Sensiblu (cu card) si are si tetina (1 luna +)
7. Sapun pentru copiii (daca vrei sa o speli la fundulet la schimbat – (eu asa iti recomand)) sau servetele umede
8. O crema pt la schimbat (eu folosesc crema de galbenele)
9. Ceva pt eritem fesier (Bepanthen sau Sudocrem)
10 Pampersi (http://www.edigital.ro/Produse_bebelu%C5%9F/Pampers_Premium_Care_Newborn_-p255922.html?bid=&partner=40002&utm_source=shopmania&utm_medium=cpc&utm_campaign=direct_link ) Noi am luat din astia si sunt f multumita de ei.
11. Scutec pt schimbat, eu am din Auchan, de la Bertoni, e 15 lei, de 50/70 cm, e foarte bun, absoarbe bine
12. O scoica pentru transport, daca aveti masina. Merge pana pe la 6-7 luni.
13. Un carut, noi l-am primit deci nu pot sa iti dau un sfat
14. Cadita pt baie mai mare. Bebele creste si sa nu fie nevoie sa o schimbi. Din Sucpi 30 lei (nu e cine stie ce…)
15. Suport de baie. Eu am luat din Sucpi si este excelent, nu stiu ce faceam fara el. A fost 15 lei
16. Gel de baie si sampon sau 2 in 1
17. Ulei dupa baie pt masaj (nu lua Johnson sau din astea ca am auzit o gramada de lucruri rele despre ele). Uita-te pe net sau vorbeste cu fete care au copiii.
18. Suzeta (optional – poate nu o vrea…)
19. Set de taiat unghiile. Au in Kaufland de la Primii Pasi si e bun
20.6-7 body-uri.
21. 5-6 perechi pantalonasi cu botosei
22. 2-3 bluze care sa se inchida in fata (sa nu se bage pe cap – sunt incomode)
24. 2-3 caciuli
25.1-2 perechi manusi (cand are unghiile mari se zgarie pe fata)
26 . Prosoape de baie mari,moi si groase. Eu am 2 mari si 1 pentru fata si inca unul pentru sters la fundulet cand o schimb
27. Ser fiziologic pentru pus in nas si 2-3 seringi de 5 ml
28. Lapte praf si apa  plata (eu folosesc Dorna) – daca nu ai lapte
29. 3-4 perechi de sosete – se dau peste pantalonasi
30. 2-3 paturici pentru acoperit unele mai groase unele mai subtiri

TOATE HAINELE SA FIE DIN BUMBAC!!!!! Ce haine cumperi depinde si de sezonul cand nasti…
Eu ti-am zis aici hainele necesare pentru a spala cam o data pe saptamana. Eu cam atatea am avut si spalam in weekend.

31. Interfon pentru bebelusi (Noi avem Chicco si e excelent)
32. Detergent lichid (cel solid mai lasa particule pe haine nedizolvate).Neaparat la haine sa mai dai inca un program scurt fara dero sa se curete bine. Pielea lor e tare sensibila la inceput.

Pentru buric:
Spirt
Comprese sterile
Baneocin pudra (astea vezi ce iti zic cei de la spital)

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

