clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

6 LUNI

6 luni: 7.000 g, 69 cm
Nu sunt sigura de greutate pentru ca acum se agita pe cantar si da tot felul de greutati diferite.

Alimentatie: 6 mese de la san si ultima lapte praf. De trei zile ii dau si masa de la 21.30 tot de lapte praf. Acum manaca in jur de 160-190 ml. Eu nu prea mai am lapte . Iar. Are zile cand mananca la 3 ore, zile la 2 ore, depinde de cat lapte am eu.

Diversificarea am inceput-o  pe 20 august (pe 7 aug a facut 5 luni), deci la 5 luni si jumatate. La 14-15.00 mananca supa de legume, si de azi cred ca ii dau si suc de fructe. Nu a avut scaun de 3 zile si incerc cu suc de mere. Diversificarea o sa o tratez intr-un topic separat. E mult de scris.

Somn: Doame de la 23.00 pana la 8 cand mananca si doarme iar pana la 11-12.00. Ziua mai doarme de 3-4 ori in functie de ora la care s-a trezit. Tot 40-50 de minute fiecare somn. Noaptea doarme in patut iar ziua in carucior.

Scaun: de pe la 4 luni a aprut scaunul mai rar de o data pe zi. S-a intamplat acum vreo 2 sapt sa fie odata la 3 zile si acum iar. Am intrebat si se pare ca e de la diversificare, pana se obisnuieste organismul. Nu mai are consistenta de jumari de ou, ci acum arata ca piureul pe care il mananca.

Comportament zilnic: e mai activa, daca o tin in picioare sta chiar si 10 sec fara sa cada. Sta pe burtica si incerca sa se tarasca, nu prea ii iese, dar se invarte in jurul axului pe loc. Sta in fundulet la masa si nu pare sa o deranjeze.  Orice apuca in mana duce la gura.  Facem gimnastica dimineata ca sa mai facem si noi niste muschiuleti. La cat o tin eu in brate nici  nu ma mir ca nu are tonus. Incearca sa mearga de-a busilea, dar e greoaie. In leaganul electronic o mai pun inainte de a-i scoate mucisorii si am vazut ca ii place. Se joaca cu jucariile atarnate sus.

Abililtati psihomotorii: se intoarce de pe spate pe burta numai pe dreapta, da in continuare din picioare cand e pe spate, dar sta si cu picioarele intinse. Sta in fund pe scaun fara sa mai cada intr-o parte (e in hamuri) si este intre 2 perne.

Joaca: ne jucam cu zdranganele pe care le tine in mana si le baga in gura, o dau in leagan in curte, o ridic in picioare si pare sa ii placa foarte mult. Rade can o dau in leagan.

Cezariana: e ok, nu m-a mai durut de cam 3 saptamani, o mai simt cand ma lovesc direct in ea. Astept vremea rea sa vad atunci.

Diverse: a fost si este bolnava. Intr-un topic separat. Are nasul infundat si de 4-5 zile tuseste.

Adoarme tot cu degetul in gura, nu am reusit sa o dezobisnuiesc.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

