clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

De ce nu ia bebelusul in greutate?

Clara nu a mai luat nimic in grautate din  7 decembrie. Azi e 11 ianuarie. Are la 10luni 7850g. Nu inteleg de ce. Mananca proteine (carne, peste, ficat, galbenus de ou),  carbohidrati (piure legume – cartof, cartof dulce, cereale),  fructe (care au vitamine si minerale – mar, para, portocala, avocado, dovleac, mandarina, pomelo), lapte. Nu imi dau seama de ce nu creste. Dr. zice ca ii ies dintii… Adevarul este ca nu a mai luat bine in greutate de pe la 6 luni, tocmai perioada in care au inceput sa ii iasa dintii. Dar dintii ii ies pana la 2-3 ani, ce facem nu mai ia in greutate pana atunci?

I-am dat intre 7-21 decembrie Polyvital, Apoi 7 zile de Ferrum Haussman si apoi doza obisnuita de Calciu Kids (a treia etapa de 10 zile). Polyvital i-am dat de 3 ori pe zi 3 picaturi, iar Fier  de 3 ori cate 5 picaturi. Calciu i-am dat 5 ml pe zi.

Cand ii dau fier ii dau si 2 pic de Vit C. Cu Calciu ii dau Si mai mult D3 (3 pic). Si cam atat. Acum 3 zile am inceput iar Ferrum Haussman pentru 3 luni, impreuna cu Vit C.

Un articol despre Greutatea la bebelusi.

http://www.flux.md/editii/2008107/articole/3570/

Ma-am gandit la toate variantele: giardia, viermisori, la faptul ca nu retine substantele nutritive din mancare, nu mai stiu la ce sa ma mai gandesc….Dr. mi-a zis ca nu e cazul de analize inca.

De dormit doarme  bine 15-17 ore pe zi. Dormea ….Acum colac peste pupaza de 5 zile seara dupa masa plange vreo 2-3 ore. Manaca si in momentul in care o pun in patut sa se culce incepe sa tipe si sa planga…. Am incercat tot, nu merge. Dar asta in alt post. Asa ca acum doarme cu 2-3 ore mai putin noaptea.

Daca are cineva vreo sugestie, ascult orice parere.

Single Post Navigation

2 thoughts on “De ce nu ia bebelusul in greutate?

  1. in acest caz trebuie apelat la specialsit

Lasă un răspuns

