clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Ies dintii sau avem otita sau adnofaringita?!?!

Totul a inceput in urma cu 2 saptamani. Initial a fost vorba de un nas infunat dupa baie. A doua zi dupa ce i s-a infundat nasul seara, a inceput sa planga si a tot plans pana la 04.30 dimineata. La 5  am plecat cu ea la Urgenta. Acolo dignosticul otita medie. Tratament Klacid, Aerius, Eferalgan, Betabioptal, ser in nas.

Ii curgea nasul, tusea si fara febra.

I-am pus Betabioptal in nas cand am ajuns acasa si i-am dat o doza de Aerius si a adormit imedit ce i-am dat lapte. Cand s-a trezit am plecat iar la spital sa o mai vada un ORL-ist, pentru ca dr. care o vazuse noapte era racit si cam adormit. A vazut-o dr. Fanuta care ne-a zis ca nu e nevoie de atatea antibiotice pt ca nu e ceva grav. I-a dat niste picaturi preparate la farmacie pentru nas si ne-a zis sa ii dam Eferalgan 3 zile pt durere din 8 in 8 ore. Si atat. A, si bineinteles batista sugarului de2-3 ori pe zi, nu abuz. Si daca pot sa ii pun picaturi de ser cat de des posibil in nas pt a fluidiza secretiile. I-am dat tratamentul asta 7 zile si apoi am fost iar la control. Era mai bine, dar, ciudat dr ne-a triplat doza de picaturi.

Bebe era mai bine, nu mai tusea dupa 4-5 zile de Prospan, 2, 5 ml de 2 ori pe zi, si parea mult mai bine.

Si cam din a 10-a zi de raceala au inceput si probleme cu somnul. In prima seara a inceput sa planga in momentul in care am pus-o in patut dupa masa de seara. A inceput sa planga exact ca in seara in care am ajuns la urgenta. Am crezut ca ajungem iar…

Daca statea in picioare in patut mataia doar, dar daca o puneai jos incepea sa zbiere de ziceai ca o omori, nu altceva…. Am luat-o din patut si am incercat sa o culcam in pat, am incercat sa o leganam, sa o legan in brate, sa o legan cu carutul, degeaba. I-am dat Eferalgan, nimic. Am sunat dr. Si ne-a zis sa ii dam Nurofen. Am plecat cu ea in oras sa ii luam Nurofen si la 1-2 minute dupa doza de Nurofen si 70 ml lapte a adormit. Nu stiu de la ce : de la Eferalgan, Nurofen sau Lapte!!???@!! A adormit pe la 00.30.

A doua seara la fel. Dupa o doza de Eferalgan si una de Nurofen – la distanta de 1.5 h, am pus-o in carut si i-am dat un inel de dentitie de la frigider sa il roada . Apoi am plimbat-o prin casa lasandu-i de 5-10min cate o treapta la carut mai jos, pana am ajuns la orizontala. Apoi i-am luat inelul de dentitie. Si a adormit pe la 1.00

Si de atunci asa e in fiecare  seara. Acum 3 zile nu i-am mai dat cereale, dar tot asa era sa fie, dar am luat-o din pripa si am pus-o in carut si am plimbat-o prin casa cam 30 min si a adormit. Tot cu inelul de dentitie racit la frigider (nu congelator!).

Ieri nu a mai mers: a trebuit sa o plimb cam 1 ora prin casa de innebunisem. A adormit initial in timpul mesei, dar s-a trezit tipand  si transpirata in cap pe la 23.15. Si asta a fost, a inceput din nou. Nu stiu ce sa ii fac. Sa o mut in patutul de la etaj…Am incercat sa o culcam mai dezbracata, sa facem mai racoare in camera, sanu ii dau cereale seara….Efectiv m epuizat toate posibilitatile. Dr. zice ca e de la dinti, dar nu inteleg de ce doar seara si doar dupa masa? Si de ce nu ii trece cu Calgel sau Nurofen sau Eferalgan? I le-an dat si preventiv si dupa ce a inceput sa planga…. Nu merge nimic. Bunica zice ca e deochiata…pentru ca nu e botezata!

Am fost la dr. Talal, ca am auzit ca e magician! Nu a fost!  L-am prins, asa cu avem noi bafta de obicei, grabit, ca iivenise napoata la inceputul consultatiei noastre. Intr-adevar are un cabinet foarte bine dotat. I s-a uitatin urechi, in nas si in gat , a palpat-o pe burta, a incercat ceva la genunchi, nu stiu ce,  si a cam verificat-o peste tot, dar in graba rau si ne-a intrebat daca se invarte in pat, dacanu sta acoperita, si daca transpira noaptea si intr-adevar asa era. Dar eu nu cunosc nici un copil care sa nu se invarta noaptea in pat si care sa stea acoperit… Diagnosticul ADENOFARINGITA. Si medicamente: Cloracef pana se termina sticla, Nurofen 4-5 zile, Betabioptal – pana se termina sticla, calciu Pharco – pana se termina sticla si vit D3 3*3 pic/zi. Si gata fara intrebari despre grautate, pe care a zis ca i le pun cand vede analizele. Problema e ca nu ne-a dat analize de facut….Asa ca nu am luat nici un tratament.

Of! Nu mai stiu ce sa ii fac!M-am gandit ca poate e de la ureche ca se tot freaca la ureche si la ochi. La ochi banuiesc ca de somn, dar la ureche? Ma rog…
Daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva si a si gasit o solutie, m-as bucura foarte tare daca ar impartasi-o si cu mine!

Mi se pare foarte naspa ca nu stiu ce are: ciudat ca plange in fiecare seara de la 22.30 pana la 00.00-01.00… Si foarte obositor sa o tot plimbi prin casa…

Poate sunt dintii, poate e gatul, poate e altceva…Nu stiu. Diseara o sa o culc mai devreme sa vad daca face la fel.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

