clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Otita si rosu in gat la 10 luni

Probleme cu somnul din topicul trecut s-au dovedit ulterior a fi o otita si rosu in gat. Nu ii era frica de intuneric, cum presupusesem ci o dureau urechile.

Totul a culminat cu noaptea de marti spre miercuri (15-16 ian), cand nu a dormit deloc toata noaptea. Am incercat tot ce mersese pana atunci si nimic nu a functionat. Asa ca am luat-o pe la 4 dimineata si ne-am uitat la televizor toata noaptea. Nu a plans, doar a matait din cand in cand. Pe la 7.30 dimineata a adormit in final, dupa ce a mancat (a patra oara noaptea aia). A adormit la 7.30 si la 8.30 s-a trezit plangand.

Vorbisem in ziua precedenta cu dr. sa vina sa o vada, dar pentru ora 16.00. Cand s-a trezit dimineata la 8.30, am sunat-o pe dr. si am rugat-o sa vina cat de repede posibil. A venit pe la 10.00. S-a uitat in gat, a pipait-o si s-a uitat in urechi. Timpanele erau rosii si avea si rosu in gat.  Dr. care a vazut-o are si competenta de homeopatie asa ca au fost niste medicamente si niste remedii homeopate, tratamentul.

El a constat in:

1. 2 ciorapei de-ai Clarei umpluti pe jumatate cu sare calduta si pusi la urechi intr-o caciula stramta sa stea lipiti de urechi. Asta pt calmarea durerii.

2. Pentru febra: impachetari cu un prosop sau cerceaf cu apa la temp de 35 -36 grade (un pic mai rece ca pielea). Asta pentru febra pana in 39 de grade. Se tine cearceaful pe partea superioara a corpului pana la mijloc, 15 min. Dupa ce am pus cearceaful pe bebelus il invelim cu un prosop uscat. Se poate repeta de cateva ori pe zi pana vedem o ameliorare a febrei.

3. Osciloccocinum 1 tub pe zi.

4. Betabioptal 1 pic in fiecare nara de 3 ori pe zi. Se tine la rece si se arunca dupa 15 zile de la deschidere.

5. 2 pic de albastru de metil in o lingurita de apa de 2 ori pe zi (este dezinfectant).

6. Otipax de 3 ori pe zi 1 picatura in fiecare ureche (se incalzeste inainte de utilizare). Se arunca la 30 de zile de la deschidesrea flaconului.

7.Eferalgan de 3 ori pe zi (la 8 ore) – 3 zile.

8. Remediile homeopate

9. Ser in nas si tras mucii daca e nevoie.

Dr. a zis ca e viroza care s-a complicat cu o otita.

Muci nu a avut, dar in schimb a avut febra miercuri si joi.  Miercuri i-am dat Eferalgan  ziua si seara Nurofen si a mai scazut putin, la 37.3 dar a doua zi a revenit.: 38.4. Joi nu i-am mai dat nici un antitermic, ci i-am facutvreo 3-4 impachetari cu prosop ud. Febra a scazut foarte putin de la impachetari 0.3-0.5 grade iar dupa ce am terminat cu impachetarile la vreo ora a crescut iar ka 38.5. Seara i-am dat o doza de Eferalgan si a doua zi deja febra trecuse.

Vineri a venit dr sa o vada, ca zisese k daca nu se amelioreaza o sa o treaca pe antibiotic. Nu a mai fost necesar pentru ca deja la urechi mai era doar o sensibilitate iar gatul era mai bine. Mi-a zis sa continui medicamentele inca trei zile si gata: Betabioptal de 2 ori pe zi  1 pic in fiecare nara. remediile homeopate inca 3 zile, Otipax – vineri de 3 ori, sambata de 2 si duminica 1 data seara si Eferalgan doar seara – 3 zile.

In prima noapte de la inceperea tratamentului s-a mai trezit de 3-4 ori, in noaptea urmatoare de 2 ori si pe urma nu s-a mai trezit deloc.
In zilele cu raceala am incercat sa evit lactatele (produc mucus in organism). I-am dat mai mult compoturi, supa – crema de legume, fara multa carne. Ou, fructe si cam atat.  Am incercat sa fie o dieta usoara.

Raspunsul la intrebarea de ce face otita a fost: sa ii scot apa bine din urechi dupa baie. Sa folosesc bete cu vata cu opritor si sa o intorc pe fiecare parte cu batul in ureche sa absoarba apa… Am spalat-o luni de zile si nu i-am scos apa din urechi. De ce a facut tocmai acum otita??|!!!?

Si a trecut destul de repede. Nu stiu daca a fost o otita noua sau aia dinainte s-a prelungit….Oricum a fost bolnava de pe 23 decembrie pana pe 21 ianuarie….Si ma mai mir ca nu ia in greutate!

Oricum dintii nu se mai vedeau! Asa ca nu era de la dinti…

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

