clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Otita, raceala, otita, dinti, rosu in gat, streptococ!!!!

As fi vrut sa scriu mult despre cum creste si ce face Clara, dar ma tem ca deja sunt foarte multe posturi despre bolile pe care la are.

Totul a inceput pe 28 decembrie, cu otita si rinofaringita, am scris aici:

https://clarapreda.wordpress.com/category/clara/ies-dintii-sau-avem-otita-sau-adnofaringita/

Atunci s-a terminat pentru o perioada si a reinceput pe 16 ianuarie.

Aici este experienta de pe 16 ianuarie:

https://clarapreda.wordpress.com/2013/01/30/otita-si-rosu-in-gat-la-10-luni

A trecut si asta si cam o saptamana a fost totul ok. E i bine ce credeti? Pe 4 februarie iar rosu in gat. A inceput pe 29 sau 30 ianuarie cu niste mataieli in somn seara. A inceput sa si refuze mancarea care nu era mixatabine si a ajuns chiar sa o si verse. A vomat  cam 1 data pe zi timp de trei-patru zile. Am vorbit cu dr. si mi-a zis sa ii dau Metoclopamid 3.5 ml cu 15 min inainte de masa. Apoi mataiala a devenit plans si asa pe 4 februarie am chemat iar dr. Si ghici ce? Iar rosu in gat. De aici si vomatul. Ne-a dat niste tratamente homeopate si sa ii dau sa bea 2 picaturi de albastru de metil in 1 lgr. de apa de 3 ori pe zi. Atat. I-am dat homeopatele, albastrul de metil, si Sanzyme, pt. digestie.  Pe 14 februarie i-am facut din proprie initiativa un exudat faringian. Si pe 16 si 17 a dormit de la 22.00 pana dimineata. Pe 11 feb a venit rezultatul la analiza: streptococ beta hemolitic de grup A prezent, sensibil la penicilina. Vorbii de dimineata cu dr. si imi zise ca trebuie sa ii dau Eritro 200 sirop -3.5 ml la 8 ore – 7 zile si 3-4 picaturi de Protectis pe zi, si trebuie sa luam si noi Eritromicina de 3 ori pe zi tot 7 zile. Cred ca o sa ii iau si lui bunica. Asa ca ne-am scos: toata familia antibiotic.

Imi zise dr. ca nu e nevoie de Penicilina, ca Eritromicina e un derviat si ar trebui sa fie ok.

Toate aste inseamna ca bebe s-a imbolnavit in 40 de zile de trei ori de aceeasi chestie…Daca asta e cauza, ma intreb de ce nu s-a gandit dr. sa imi dea sa fac analiza!!????!!!

Tot ce sper este sa fie de aici plansul de seara, agitatia in somn si tot rosul in gat si otita. Ca daca nu e de aici inseamna ca e de la dinti si acolo nu trece cu nimic!

Am dat-o cu Calgel dar nu are nici un efect si acum am luat Dentinox si il incercai pe limba si amorteste cam 10-12 minute. Sa vad cand il incerc daca merge

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

