clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

Rosu in gat si eruptie dentara – tratament

Clara a avut 3 saptamani foarte agitate din cauza unei eruptii dentare: maselele din spate. Care au culminat si cu un deja obisnuit rosu in gat.

Am vorbit cu dr. Ristea si tratamentul a fost:

Dimineata 5 granule de Chamomilla dizolvate in 2.5 ml apa. -10 zile

De 5-6 ori pe zi Homeogene cu 20 de min inainte sau dupa masa. 5 zile

Seara 5 ml Nurofen si 5 granule de Arsenicum Album dizolvate in 2.5 ml apa. 3-4 zile

De 2 ori pe zi 1 lingurita de Propolis cu Echinaceea si vit C. – 5 zile

De 3-4 ori pe zi apa de mare in nas. EU am Humex spray.

Eu i-am mai dat suplimentar: de 2 ori pe zi Albastru de Metilen 2 pic in o lingurita de apa inainte de somnul de la 14.00 si de cel de seara.

De 2 ori pe zi Tantum Verde

1-2 lingurite de Plantusin in zilele in care a mai tusit (mai tuseste de la rosu in gat), 1 cana de ceai de ceapa cald indulcit cu miere (1 ceapa medie fiarta in 200 ml apa fiarta pana scade apa jumatate)

Acum dupa 4 zile de tratament e bine, nu mai plange noaptea, nu mai bea 450-550 ml lapte seara, nu se mai trezeste transpirata din somn, etc.

Am mai dat-o cu geluri pentru dinti dar nu prea au fost mare lucru. E si mai linistita, pentru ca fost o perioada foarte agitata, suparacioasa, orice ii ziceai raspunsul era nu!

Acum bb are 1 an si 8 luni, 10.30 kg si 85 cm.

Acesa este tratamentul pe care dr. ni l-a dat noua. Nu sfatuiesc pe nimeni sa il copieze pentru copilul lui fara avizul medicului.

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

