clarapreda

Copilul meu aproape perfect… :)

PRIMA RACEALA (DE LA GRADI :(

Raceala a capatat-o cred mai mult din vina mea. Dimineata cand o duceam era frig si i-am dat maieu pe ea. Ei alergau si transpirau si de aici a iesit o minunatie de raceala. Chiar din prima saptamana, de vineri. Raceala adica muci si in prima zi febra si ceva tuse productiva. Pt febra nu i-am dat nimic ca nu a fost peste 37.5 si i-a trecut. Am lasat-o in pace si luni era mai bine. Peste saptamana iar s-a agravat, mai multi muci, mai multa tuse, tot productiva. Apoi a stat 4 zile la bunica la tara, cu Echinaceea cu Propolis  si cu Calciu Osteocare si a venit aproape vindecata, mai tusea de 2-3 ori pe zi. De cand s-a dus la gradinita iar a inceput si intr-o saptamana a ajuns exact in stadiul de dinainte de dusul la tara. In urma cu cateva zile an chemat pediatra sa o vada. Era ok, cu mici urme de rosu un gat, in sensul ca trecuse deja si in rest ok. Mi-a zi sa ii dau Ferrum Phosphoricum, Echinaceea,  Tonsilotren (Toate homeopate). Echinaceea cu Propolis, Calciu, Zinc, vit D3 toata iarna si Colostrum parca 2 luni. Si pentru nas Olynth pentru copii.

Din nefericire, nu stiu ce s-a intamplat, ca de a doua zi dupa venirea pediatrei a inceput sa tuseasca sec si parca din piept, nu din gat cum tusise pana acum. Doamna educatoare a chemat-o pe doamna asistenta sa vada ce are ca a tusit toata ziua, a stranutat foarte rau si a transpirat mult in timpul somnului. Cand m-am dus sa o iau mi s-a spus ca ar trebui sa o tin acasa macar 2 zile (era miercuri) si sa o aduc luni si sa ii dau si Betabioptal si ceva pt tuse.

Am tinut-o joi acasa si a fost mai bine.

Tratamentul:

I-am pus 2 pic de Betabioptal in nas, una in fiecare nara, dimineata si seara, Olinth pentru copii cate un puf in fiecare nara.

Seara Eferalgan, o doza.

Dimineta si seara o lingurita de Osteocare si una de Echinaceea cu propolis.

Seara, chiar inainte de culcare  2 pic de Albastru de Metilen in  2 ml de apa, in gura fara sa mai bea nimic dupa (pusi intr-o seringa). Aveti grija sa nu il scuipe ca e foarte amar si foaaaarte albastru.

Alternativ, pentru tuse, Plantusin si Stodal. Si puteti sa ii faceti si sirop de ridiche neagra (Iei o ridiche, ii tai baza ca sa fie dreapta, o scobesti acolo unde e codita  si umpli scobitura cu miere de mai. O pui pe o farfurie la temperatura camerei pana lichidul se subtiaza si nu mai e ca mierea -4-5 ore- si se da cate o lingurita de cateva ori pe zi. De cate ori se da, se completeaza cu miere.)

Deocamdata cam atat. Acum asteptam rezultatele. Nu cred ca o duc luni si marti la gradi ca e bunica aici!

Single Post Navigation

Lasă un răspuns

